Общи условия
Общи условия за ползване и пазаруване в сайта MyWater.bg
- Общи положения
Настоящите Общи условия уреждат отношенията между „Май Уотър България“ ЕООД (наричан по-долу Търговец) и потребителите на сайта www.mywater.bg (наричани по-долу Потребители).
С извършването на поръчка в сайта Потребителят потвърждава, че е прочел, разбрал и приел тези Общи условия. - Данни за търговеца
„Май Уотър България“ ЕООД
Правна форма:
Еднолично дружество с ограничена отговорност (ЕООД)
ЕИК / БУЛСТАТ:
205533141
Седалище и адрес на управление:
гр. Русе, ул. „Панайот Хитов“ № 70, п.к. 7000, България
Адрес за кореспонденция:
гр. Русе, ул. „Панайот Хитов“ № 70, п.к. 7000, България
Телефон за връзка:
+359 877 799 499
Имейл за връзка:
office@mywater.bg
)
- Сключване на договор
3.1. Договорът за покупко-продажба се счита за сключен в момента, в който Търговецът потвърди получена от Потребителя поръчка.
3.2. Процесът включва:
- Избор на продукт и добавяне в количката;
- Попълване на данни за доставка;
- Потвърждаване на поръчката;
- Получаване на автоматично електронно потвърждение от системата.
- Получаване и заплащане на поръчката
- Условия за плащане
4.1. Приемани методи на плащане:
- Наложен платеж (в брой при доставка)
- Банков превод
- Покупка на изплащане чрез одобрени партньори
4.2. Всички плащания се извършват в български левове (BGN).
- Цени и данъци
5.1. Всички цени, публикувани в сайта, са крайни и включват ДДС (20%), освен ако изрично не е посочено друго.
5.2. В цената на продукта не са включени транспортни разходи, освен ако не е упоменато, че доставката е безплатна.
- Доставка
6.1. Доставките се извършват чрез куриерски фирми, с които Търговецът има договор.
6.2. Стандартният срок за доставка е от 1 до 10 работни дни след потвърждаване на поръчката, освен ако в описанието на продукта не е посочен друг срок.
6.3. Цената за доставка се калкулира при оформяне на поръчката и е за сметка на Потребителя, освен при промоции или условия за безплатна доставка.
- Права и задължения на Потребителя
7.1. Да предостави верни и пълни данни при поръчка.
7.2. Да заплати цената на поръчаните продукти и разходите за доставка, когато е приложимо.
7.3. Да прегледа стоката при получаване и при констатирани несъответствия или дефекти да уведоми Търговеца в сроковете по ЗЗП.
- Права и задължения на Търговеца
8.1. Да достави поръчаната стока в съответствие с описанието, количеството и цената.
8.2. Да спазва договорените срокове и условия за доставка.
8.3. Да осигури защита на личните данни на Потребителя, съгласно действащото законодателство.
- Право на отказ и рекламация
9.1. Потребителят има право да се откаже от договора в 14-дневен срок от датата на получаване, без да посочва причина.
9.2. Стоката трябва да бъде върната в оригиналната си опаковка и в търговски вид.
9.3. Разходите за връщане са за сметка на Потребителя, освен при доставена дефектна или несъответстваща стока.
9.4. Процедурата за рекламация и гаранция е описана в Политиката за връщане, която е неразделна част от настоящите условия.
- Ограничения на отговорността
10.1. Търговецът не носи отговорност за забавяне или неизпълнение, когато те се дължат на причини извън неговия разумен контрол (форсмажорни обстоятелства).
10.2. Не се гарантира пълна техническа безгрешност на сайта, но при проблеми ще се предприемат незабавни действия за тяхното отстраняване.
- Форсмажор
11.1. За форсмажорни обстоятелства се считат събития от извънреден характер – природни бедствия, войни, стачки, правителствени забрани и др., които възпрепятстват изпълнението на договора.
11.2. При настъпване на форсмажор, сроковете за изпълнение се удължават с времето на неговото действие.
- Приложимо право и спорни въпроси
12.1. За всички неуредени въпроси се прилагат разпоредбите на българското законодателство.
12.2. Споровете се решават чрез преговори, а при липса на съгласие – пред компетентния български съд или чрез алтернативно решаване на спорове (АРС) чрез КЗП.